Translate

sobota, 7 lutego 2015

{386}

Hej! Nauka totalnie mnie pochłonęła, sesjo giń :< Zostały mi do zaliczenia jeszcze 3 egzaminy, ostatni mam 20 lutego. Trzymajcie kciuki!
Po sesji chcę szukać pracy na marzec, kwiecień i maj. Zarobić i trzymać do lipca żeby w wakacje móc się opierdzielać :3 Mam też ambicje na zrobienie prawka!
A dzisiaj Rico robiony na zamówienie. Może pamiętacie, ze ulepiłam kiedyś Kowalskiego, moim zdaniem Rico wyszedł lepiej :> Zdjęcia są jakościowo straszne, bo zapomniałam zabrać z Gdańska swojego aparatu :< Muszę mu jeszcze dorobić czuprynę!




Mój blog bierze udział w konkursie na blog roku. Żeby powalczyć, muszę zebrać głosy. Jeżeli uważasz, że na sługuję na to miano należy

Wysłać SMS o treści H11255 na numer 7122 (1 zł + vat - cały zysk przeznaczony jest na cel charytatywny)

GŁOSOWANIE TRWA DO 10.02 DO GODZINY 12:00

Z JEDNEGO NUMERU MOŻNA WYSŁAĆ TYLKO JEDEN GŁOS!

Bardzo dziękuję za wszystkie głosy! ♥

28 komentarzy:

  1. Jest świetny! Życzę powodzenia na egzaminie ;)

    Zapraszam do siebie na rozdawajkę http://aniamojepasje.blogspot.com/2015/01/rocznicowa-rozdawajka.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać progres od poprzedniego, świetny jest! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rico wyszedł genialnie, kowalski też był świetny :) Uwielbiam pingwiny z Madagaskaru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszedł świetnie ja tam nie widzę różnicy Kowalski też wyszedł ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ci wyszedł. ^_^
    A zdjęcia nie są wcale takie złe. :)

    http://tomato--and--potato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny! Prosto z Madagaskaru! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. pingwin obłędny <3
    powodzenia na egzaminach :)

    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki idealny! Wygląda jak prawdziwy ;D

    Dziękuję! :* No a na studiach okej, w sumie jestem po sesji czekam tylko za wynikami, ale coś wyczuwam jedną poprawkę ;D A jak u Ciebie? :) Długo masz tą sesję! Trzymam kciuki żebyś wszystko pozdawała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy jest :) jak prawdziwy - jak napisala Lakierowniczka ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany, przepiękny, wygląda dokładnie tak samo jak z bajki! :D
    I powodzenia na egzaminach, ja dzięki bogu już wszystko pozdawałam.
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejko, ale piękny! Życzę powodzenia na sesji!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rico jak prawdziwy! :) Wiem co czujesz, te egzaminy są tragiczne. To siedzenie całymi dniami i uczenie się materiału, którego jest tyle, że szkoda gadać... Męczące. Na szczęście ja mam już to za sobą! :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    nnatsuuart.blogspot.com

    + Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super wyszedł :) życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W Primarku kupuję ciuszki marki Atmosphere <3

    OdpowiedzUsuń
  15. mi się bardzo podoba :) powodzenia z planami :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Rico, o jak miło :D
    Zatem trzymam kciuki za te wszystkie egzaminy ;-)
    Też mam ambicje co do prawka, tym razem mam nadzieję, ze nie spanikuję i zapiszę się na kurs :D

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie Ci wyszedł:D pamiętam, że się kiedyś modeliną bawiłam, fajna sprawa, chociaż porzuciłam, a szkoda, bo jesteś przykładem jakie cudeńka można robić jak człowiek wprawy załapie. dobra robota!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny ten pingwin :) Też chce takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie widać różnicę. :) Pingwin cudo!

    OdpowiedzUsuń